Met onze praktijkervaring en jarenlange kennis zijn onze services op maat ontwikkeld. Waarmee kunnen we jouw bedrijf helpen?
Met de service netwerkbeheer nemen wij de lasten van het beheren van het netwerk over. Dat houdt in dat wij de volledige netwerkinfrastructuur beheren, zowel bestaande apparaten onderhouden als nieuwe apparaten installeren en configureren. We zorgen ervoor dat gebruikers moeiteloos van het netwerk gebruik kunnen maken, door continu te monitoren en storingen op te lossen.
Ook ontwerpen we nieuwe oplossingen voor netwerkinfrastructuur waar dat nodig is. Zo zorgen we van begin tot eind dat alle kantoren in jouw pand voorzien zijn van netwerk en verbinding. Dat betekent dat we alle apparatuur zorgvuldig samenstellen, installeren en configureren voor een oplossing die past bij jouw bedrijf.
Met de service werkplekbeheer richten wij jouw kantoor op een professionele manier in op gebied van IT. We stellen zorgvuldig alle hardware samen die je op een werkplek nodig hebt om in het bedrijf te kunnen functioneren. We stellen telefoons en tablets voor werkgebruik in en zorgen er zo ook voor dat er mobiel kan worden gewerkt. Het is mogelijk om ook thuiswerkplekken in te richten, zodat je team ook op een veilige manier op afstand bij de bestanden op het kantoor kan komen. Dat doen we door middel van VPN en kan helemaal door ons worden geïnstalleerd en geconfigureerd.
Met de service systeembeheer nemen we alle taken over met betrekking tot het beheren van de systemen. Dat houdt in: updates uitvoeren van systemen, configuraties aanpassen en upgraden, nieuwe gebruikers aanmaken in het systeem. Wij beheren ook de servers en maken continuïteit en stabiliteit prioriteit nummer één.
Naar wens verzorgen wij een compleet nieuw systeem waarin wij de infrastructuur vastleggen en implementeren.
Met de service back-up beheer nemen wij het beheer van de back-ups volledig uit handen. Zo zorgen wij ervoor dat er een back-up op locatie aanwezig is, en er een back-up op een externe locatie wordt geplaatst zodat data bij brand of diefstal altijd kan worden teruggehaald.
Indien gewenst installeren en configureren wij zowel de hardware als de software, zodat er automatisch dagelijks/wekelijks/maandelijks een back-up van bestanden wordt gemaakt. Kortom, wij zorgen ervoor dat je er geen omkijken naar hebt: we configureren het zo dat er een melding wordt gestuurd zodra er een back-up dreigt te mislukken. Het voordeel van constante monitoring.
Schippers IT is uiteraard bereikbaar op de helpdesk. We helpen als je problemen ondervindt met een computer of netwerk of ander systeem. Wij werken met een ticketsysteem: je schiet een ticket in dat wij vervolgens oplossen. Ook registeren we het incident telefonisch of per e-mail. Vervolgens maken we een beoordeling van het probleem en gaan ermee aan de slag.
Waar nodig staan we je telefonisch bij of bieden we hulp op afstand aan door middel van AnyDesk.
Wil je support op maat? Daar gaan we graag met je over in gesprek. Neem daarvoor contact met ons op.